راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

در این وبلاگ با آموزش ساخت وبلاگ در سرویس بلاگ بیان و آموزش نحوه استفاده از امکانات بلاگ بیان راهنمای تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس حرفه ای را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا با استفاده آسان از امکانات حرفه ای بتوانید حضور بهتری در فضای مجازی داشته باشید.دنبال کنندگان ‎

بایگانی

کلمات کلیدی

دوشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۱۴ ب.ظ


برای افزایش تعداد بازدیدها از وبلاگتان و تخصصی‌شدن این بازدیدها، 3 تا 10 کلمه مهم و مرتبط را از درون متن خود انتخاب کنید و در کادر نظر گرفته شده وارد کنید. نیازی به وارد کردن کاما یا خط فاصله بین کلمات نیست بلکه بعد از وارد کردن هر کلمه، یک بار فشار دادن دکمه Enter کافی است تا این کلمه را از کلمات دیگر مجزا کند.
دستورالعمل بالا،‌ اصولاً می‌بایست شما را در جریان چگونگی وارد کردن کلمات کلیدی قرار دهد اما در صورتی که موفق به این کار نشدید و یا تمایل دارید از چرایی استفاده از کلمات کلیدی و چگونگی عملکرد آن‌ها بیشتر بدانید، مطلب زیر را مطالعه کنید.
در تعریفی ساده از کلمات کلیدی چنین باید گفت که وقتی شما در وبلاگ خود مطلبی تولید می‌کنید،‌ این مطلب به مجموعه اطلاعات اینترنتی در سراسر جهان اضافه می‌شود. تصور کنید فردی بخواهد از میان میلیاردها نسخه اطلاعات که از سوی میلیون‌ها کاربر بر روی اینترنت قرار گرفته است، مطلب مورد نظر خود را پیدا کند و بخشی از این مطلب نیز توسط شما در وبلاگتان تولید شده باشد. درست مثل پیدا کردن سوزنی در انبار کاه است!
برای همین موتورهای جستجو از قبیل Google.com به کمک کاربران آمده‌اند تا کاربران بتوانند با جستجو در این نوع سایت‌های جستجوگر،‌ به سایت‌ها و مطالب مورد نظر خود برسند. آنچه به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا مطالب سایت‌ها را به صورت دقیق رصد و طبقه‌بندی کنند و آن را در اختیار کاربران قرار دهند، "کلمات کلیدی" است.
زمانی که شما برای مطلب تولیدی خود‌ کلمات کلیدی انتخاب می‌کنید،‌ یعنی می‌خواهید این مطلب را با کلمات مذکور به موتور جستجو معرفی کنید تا هرکاربری که در مورد این کلمات جستجویی در موتورها انجام داد، به وبلاگ شما نیز هدایت شود.
با چنین تعریفی، کلمات کلیدی هم باعث افزایش بازدید وبلاگ‌ها و هم باعث دسترسی آسان کاربران اینترنتی به مطالب مفید و دلخواه می‌شوند. به‌علاوه بازدیدها حالت تخصصی نیز پیدا می‌کنند یعنی وبلاگ شما به مرجعی تخصصی به آنچه علاقه دارید و در مورد آن وبلاگ می‌نویسید، تبدیل خواهد شد.
به همین خاطر،‌ بهتر است برای هر مطلبی که تولید می‌کنید کلماتی انتخاب کنید که به درستی معرف مطلب تولیدشده شما باشند.
برای این کار تنها کافی است تعدادی کلمه مهم و مرتبط را از درون متن خود انتخاب و آن را داخل کادر در نظر گرفته شده وارد کنید. برای راحت‌تر شدن این کار، بعد از نوشتن هر کلمه و فشاردادن دکمه اینتر، کلمه مورد نظر به کلمات کلیدی مطلب شما اضافه می‌شود

  • حمید متجلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی